Zoneterapeutuddannelsen

Dansk Institut for Zoneterapi

ZONETERAPEUTUDDANNELSEN HOS

AALBORG ZONETERAPEUTSKOLE - Dansk Institut for Zoneterapi

Aalborg Zoneterapeutskole, Dansk Institut for Zoneterapi, tilbyder en af landets mest spændende og alsidige zoneterapeut-uddannelser.

Zoneterapeutuddannelsen hos Aalborg Zoneterapeutskole er baseret på et højt fagligt niveau med vægt på, at den enkelte studerende i løbet af et næsten 2-årigt forløb kan vokse sig sikkert ind i rollen som terapeut og matche de krav, den moderne klienter stiller.

Vores uddannelse kræver et højt engagement fra den studerende. Den studerende vil gennemgå en personlig udviklingsproces gennem arbejdet med kost, urter, detox, chi gong, behandlinger, psykoterapi og spiritualitet, sideløbende med det klassisk faglige for zoneterapeuter.

Vores Zoneterapeut-uddannelsen er naturligvis RAB & SA-godkendt [Registret Alternativ behandler]

Se også hvad Undervisningsministeriet skriver om Zoneterapeutuddannelsen ......

Aalborg Zoneterapeutskole

Uddannelser & Kurser

Pris kr. 48.000,-* (mulighed for afdragsordning).

*Der tages forbehold for prisjusteringer.

Ikke inkluderede fag/kurser:

• Anatomi & Fysiologi
  • Sygdomslær
  • Førstehjælpskursus

Disse fag er ikke inkluderede i uddannelsen hos Aalborg Zoneterapeutskole, men kræves for at blive RAB-godkendt. Vi anbefaler, at du har bestået Anatomi & Fysiologi samt Sygdomslære før du påbegynder selve zoneterapifagene.

Du sørger selv for at bestå disse fag hos en anden, valgfri udbyder – (hvis du ikke har merit). Nogle af fagene tilbydes som e-learning.

UDDANNELSENS INDHOLD*

300 timer: Praktisk/Teoretisk zoneterapi, 5 elementlære, Meridianlære, Journalføring, Klinikdrift, Supervision

50 timer: Psykologi

40 timer: Kost, Vitamin- & mineralterapi, Urtemedicin, Detox, Diverse kure

15 timer: Chi gong/Tai chi

15 timer: Biopati

15 timer: Orientalsk diagnose

15 timer: Markedsføring og regnskab

I alt 450 timer

Derudover skal du dokumentere mindst 50 timers egne behandlinger udenfor skoletiden.

* Der tages forbehold for ændringer af fagsammensætning og timetal.

Fag og timer vil dog altid opfylde kravene for RAB & SA godkendelse.

Du kan hente vores

informationsfolder her:

Undervisningslokalet hos Aalborg Zoneterapeutskole

Aalborg Zoneterapeutskole har lyse og indbydende undervisningsfaciliteter.

Aalborg Zoneterapeutskole

Dansk Institut for Zoneterapi